Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Salam AidilAdha dan Selamat Bercuti Sekolah

Salam AidilAdha dan Selamat Bercuti Sekolah




Assalamu'alaikum w.b.t kepada pelayar muslim teratak ini & Selamat Sejahtera kepada semua pelayar teratak Dunia Cikgu Kaunseling ini. 

Sempena perayaan Aidil Adha yang bakal menjelang tidak lama lagi, Dunia Cikgu Kaunseling ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua rakan-rakan Muslim followers dan add teratak Dunia Cikgu Kaunseling ini. 

Mohon maaf zahir batin atas segala keterlanjuran kata dan perbezaan pandangan seandainya wujud sepanjang kewujudan Dunia Cikgu Kaunseling di alam blogspehere. 

Dunia Cikgu Kaunseling  juga ingin mengucapkan Salam Aidil Adha kepada Tuan Pengetua, En Yahya Bin Awang, Semua Guru Penolong Kanan SMKJP2, semua Ketua Bidang, Guru Kaunselor SMKJP2, Guru Cemerlang, Ketua Panitia,  rakan-rakan guru SMK Jengka Pusat 2, Staf Sokongan SMKJP2, Pekerja-pekerja Pencuci yang selalu membantu saya, Makcik Ne dan rakan-rakannya, Pengusaha Kantin SMKJP2, Busu sekeluarga dan staf keselamatan sekolah.


Begitu juga kepada semua pelajar SMK Jengka Pusat 2. Semoga anda mengisi cuti sekolah yang panjang ini dengan aktiviti berfaedah. Kepada pelajar-pelajar Tingkatan 5 juga diucapkan selamat maju jaya dalam peperiksaan SPM 2010. Terima kasih atas ingatan anda terutama pelajar Tingkatan 5A, 5B dan 5D di atas jemputan jamuan akhir tahun.


Sekian, terima kasih.


Wassalam.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .