Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

SISTEM PELAPORAN L4 PERKHIDMATAN BIMBINGAN DAN KAUNSELING

SISTEM PELAPORAN L4 PERKHIDMATAN BIMBINGAN DAN KAUNSELING
SEKOLAH MENENGAH DAN SEKOLAH RENDAH PULAU PINANG TAHUN 2012
 
Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Pekeliling ini saya muat naik di sini sebagai kemudahan saya membuat rujukan. Sekian terima kasih
 
 PROSES KERJA PENGISIAN PELAPORAN, PENGUMPULAN & PERUMUSAN DATA
 
 
Langkah 1
Pihak sekolah memuat turun Borang Laporan Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling L4 dari laman blog http://hemjpnpp.blogspot.com/ atau http://pelaporanl4penang.blogspot.com/ mulai 22 Oktober 2012 dan mengisi data bagi tarikh berakhir pada 31 Oktober 2012.



Langkah 2
Pengumpulan/pemindahan data dibuat secara berpusat di peringkat PPD masing-masing secara dalam talian menggunakan kaedah ‘file protocol transfer’ (ftp) yang disediakan/dibimbing oleh Jurulatih Utama/Pentadbir Sistem Pelaporan L4. Tempoh masa pengumpulan data : 01-06 November 2012.
 
 
Langkah 3
Perumusan data oleh JU/Pentadbir Sistem akan bermula pada 07 November 2012. Jika pihak sekolah masih GAGAL menghantar data sehingga tarikh tersebut pihak JU atau Pentadbir Sistem akan menghubungi terus pihak Pengetua atau Guru Besar untuk tindakan segera.
 
 
 Sila muat turun borang L4 KLICK DI SINI


Sumber; Kaunseling JPN Pulau Pinang

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .