Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Al Fatihah untuk Allahyarhamah Cikgu Siti Hajar

Al Fatihah untuk Allahyarhamah Cikgu Siti Hajar



Pada pagi Jumaat yang hening ini, terasa sebak di dada...
Al Fatihah untuk Allahyarhamah Cikgu Siti Hajar, Felda Sri Pagi, Jengka 17...
Bekas Guru Sandaran Tidak Terlatih di SMK Jengka Pusat 2..

Walaupun saya tak kenalinya, hanya mendengar kisahnya, saya tahu allahyarhamah seorang yang kuat dan tabah. Penyakit kanser payudara tidak mengenal siapa.

Bercerita tentang kanser payudara, saya telah melihat individu yang menderita penyakit kanser payudara, yang tabah dan cekal harungi dugaan ini. Alhamdulillhirabbilalamin kerana saya berkesempatan mengenali mereka. Kekuatan mereka sumber motivasi saya, Insya Allah...

1 Comments:

* ainul AB * said...

Salam puan, puan pernah mengajar di SMJP2 ke? Kalo tak keberatan, may I know ur name pls... I just miss all of my school time teachers & sedang menjejaki selagi terdaya... TQ *(^_^)*
http://ainulazlinda.blogspot.com/
http://asteriskboutique.blogspot.com/

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .