Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Permohonan Diploma in Vehicle Inspection (DVI) ICAM tajaan PUSPAKOM

Permohonan Diploma in Vehicle Inspection (DVI) ICAM tajaan PUSPAKOM


PUSPAKOM mencari individu berbakat yang memiliki semangat atau pengalaman dan sikap positif untuk menyertai pasukan kami.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sebagai seorang guru bimbingan dan kaunseling di SMK Lepar Hilir, (di sini ada 3 orang kaunselor dan saya salah seorang daripanya), halatuju kerjaya sering saya terapkan dalam sesi kaunseling individu mahupun kelompok saya. Pendekatan kaunselor bukanlah hanya bercakap kosong sahaja. Selain didokong oleh teori ilmu psikologi, teori kaunseling kerjaya dan ilmu tebat diri serta informasi terkini sering saya terapkan dalam setiap sesi kaunseling saya. Oleh itu web blog ini sebagai medium buku skrap online saya berkaitan Klinik Kerjaya yang saya jalankan sepanjang saya berada di arena pendidikan ini.

Program Penajaan : Diploma in Vehicle Inspection (DVI)



SPM dengan 4 kredit (BM, BI, Sains & Matematik). Ditanggung sepenuhnya oleh syarikat untuk melanjutkan pelajaran dalam Diploma in Vehicle Inspection selama 3 tahun dan mendapat pekerjaan sebagai Pemeriksa Kenderaaan sejurus taman pengajian.

Belajar di ICAM, Pekan, Pahang 

Tarikh tutup:31 Januari 2014

Sila hantar permohonan anda kepada PUSPAKOM, dengan jelas menunjukkan jawatan yang dipohon ke emel berikut:

HUBUNGI PUSPAKOM

Alamat

PUSPAKOM Sdn. Bhd. (285985-U),
Tingkat 3 & 4,
Wisma DRB-HICOM,
No 2, Jalan Usahawan U1/8,
Seksyen U1, 40150 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.


Hubungi

Telefon :
+603 2052 7474 (Talian Umum)
Talian Bebas Tol :
1 800 88 6927
Faks :
+603 2052 7427 (Bahagian Modal Insan)
+603 2052 7527 (Bahagian Kewangan)
+603 2052 7436 (Bahagian Operasi)
Waktu Operasi :
8.30 pagi - 5.45 petang (Isnin - Jumaat)
E-mel :
customerservice@puspakom.com.my
JAWATAN KOSONG DI PUSPAKOM, KLIK DI SINI YA. TUTUP 31/1/2014

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .