Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Cerita iIREA 2019 UUM:Alumni p Program Matrikulasi KPM

Cerita iIREA 2019 UUM:Alumni p
Program Matrikulasi KPM



Saya terjumpa salah seorang peserta iIRIA 2019. Beliau merupakan,bekas pelajar Program Matrikulasi Kementerian Pendidikan Malaysia di  Kolej Matrikulasi Pulau Pinang,kursus PDT(Program Dua Tahun).

 Pesanan beliau,"Masuklah ke Kolej Matrikulasi. Dapat program Dua Tahun macam saya pun tak apa.Dulu SPM saya dapat 4A sahaja.Adik-adik inshaAllah boleh score 4.00,jika pandai menguruskan masa. Saya Alhamdulillah dapat 4.00 dan dapat tawaran Biasiswa dari Bahagian Matrikulasi,Kementerian Pendidikan Malaysia ke United Kingdom.Sekarang saya bertugas di Kolej Matrikulasi Wilayah Persekutuan Labuan".
Jadi, anak-anak. Ambillah peluang. Jangan takut belajar di Matrikulasi ya 😊

#programmatrikulasikpm
#programmatrikulasi
#matrikulasi
#iiria2019
#iiria
#innovation

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .