Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

SELAMAT HARI GURU 2020: BERGURU DEMI ILMU BINA GENERASI BARU

SELAMAT HARI GURU 2020: BERGURU DEMI ILMU BINA GENERASI BARU







Assalamualaikum dan selamat pagi. Salam Ramadan dan Selamat Hari Guru buat semua Guru-guru Malaysia.😊

Selamat Hari Guru juga kepada semua guru dan pensyarah yang mendidik saya ini 💖dengan penuh kasih sayang serta dedikasi.

Terlalu banyak jasa guru dan pensyarah saya.

Ketika saya sakit, para pensyarah saya adalah ibarat ibu dan ayah dan keluarga saya yang menjaga kebajikan saya dengan baik.

Hanya Allah yang dapat membalas jasa para guru dan pensyarah saya.

Saya doakan semoga sihat walafiat, dipanjangkan umur serta murah rezeki dan dipermudahkan urusan dalam terus
mendidik generasi pada masa akan datang.

Jasa kalian terhadap saya terlalu banyak dan tidak dapat saya berbalas
balik. Saya sangat menghargainya.
Semoga Allah membalas segala jasa para guru saya semua.
Amin ya Allah.

Ya Allah. Kami mohon doa, agar Engkau merahmati semua guru yang pernah mengajar kami kebaikan walau sebesar satu huruf.

Peliharalah mereka andai mereka masih menabur jasa.

Kasihanilah mereka andai mereka telah bersara dari arena kerjaya.

Rahmatilah mereka andai jasad mereka telah berpisah dengan nyawa dan meninggalkan dunia.


Ya Allah moga semua yang bergelar guru terus teguh mendepani cabaran, tidak goyang ditiup badai gelombang mahupun dugaan.

Catatkanlah dengan tinta emas akan pahala amal mereka sebagai ilmu bermanfaat serta berkekalan buat bekal di hari kemudian.

Selamat hari guru buat semua.

Saya juga memohon maaf zahir batin di atas salah silap saya sepanjang menjadi anak didik tuan-tuan dan puan-puan.


🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷💖💖💖💖🌷🌷🌷🌷
Happy Teachers Day to all teachers and lecturers who educate/educated me with full of love and dedication.
May all of you be in good health and longevity, sustain a good wealth, also be ease in continue to
educate the next generation.
Your educational services towards me are plenty and could not be replied.
Kindly
appreciate kindness and goodness.

Asma', Arau. Perlis.
23 Ramadan 1441 Hijrah.
16/5/2020

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .