Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Entry Santai Petang Jumaat

Entry Santai Petang Jumaat

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Apa khabar semua?

Aduhai. sorry bebanyak coz lamenye saye tak hupdate. Seriusli saya tak sempat nak hapdet blog sejak dua menjak nih. Nak bagi alasan apa erk?

Line ternet potong stim? Erm, mungkin kot. Bila line ternet macam biskut chipsmore, kejap ada, kejap takde,baik-baik tengah buat posting, kemudian sedang upload gambar, tetiba, line putus, aduh, lebih baik buat bende lain kan.

Lagipun sejak dah takde broadband ni, payah juga nak hapdate blog. At least dulu, masa ada broadband, senang kat mana2 nak hapdet. Macam, hapdet dalam kereta sambil tunggu anak balik sekolah, pun dah ok. Sekarang seminggu sekali pun aduhai, bercinta sungguh. 

Kalau waktu cuti pula, masa untuk my family pula. 

Uih. Banyaknya alasan saya kan?

Blog Warga SMKJP2

OKlah. Sebenarnya saya sangat gembira. Perkembangan pelajar dan guru SMKJP2 yang mempunyai blog sudah semakin ramai. Saya teropong kat FB mereka (students). Saya harap mereka dapatlah kiranya tinggalkan komen dan link pada entry  ini ya. toksah malu2 erk.

Di SMKJP2, Alhamdulillah, saya telah dikurniakan nikmat kesihatan. Selain persekitaran hijau yang banyak membantu pemulihan bagi orang yang menghidap penyakit fizikal, (mungkin gas oksigen dan udara bersih yang banyak), faktor rakan sekerja yang supportive Alhamdulillah membantu perkembangan positif saya.

Jadi, saya harap rakan-rakan sekerja, dan para pentadbir serta para pelajar SMKJP2, yang ada blog, silakanlah tinggalkan link di entry/ post saya ni ya. Saya sangat gembira, ramai pelajar SMKJP2 (SMK Jengka Pusat 2) yang mempunyai blog. Sekali lagi, buat para pelajar, tak payah malu lah ya, nak publish url blog u all kat sini.

Oh Ya, pagi tadi setelah membantu mana yang patut dalam Program Tahsin Solat, di dewan sekolah(Unit Bina Insan SMKJP2- Majlis Agama Islam Pahang) saya ke PKGBP.

Erm, sangat menarik persembahan blog Unit B&K SMK Jengka Pusat.

Ops. Dah pukul 2.10 petang. Nanti lepas ni ada program kat sekolah. Oklah. Setakat ni dulu lah erk. Maaf ye, kalau entry kali ni saya guna bahasa pasar je. Sekian, wassalam.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .