Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Debaran SPM Usah Dukacita Keputusan Percubaan Sederhana

Debaran SPM Usah Dukacita Keputusan Percubaan Sederhana


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Anak-anak...yang rajin menatap tulisan saya di sini dan kemudian kita berdiskusi kembali di sekolah, terima kasih saya ucapkan. Masa memang amat cemburu dnegan kita, kan. Masa mengenali anak-anak cuma dalam tempoh 9 bulan rasanya belum cukup untuk saya mengenali keseluruhan diri anak-anak. Namun, saya ucapkan ribuan terima kasih anak-anak sentiasa tidak jemu membuat temu janji dengan saya hingga ada yang merajuk hati. Maaf ya anak-anak. 



      Saya tidak dapat memuaskan hati semua anak-anak, tetapi saya cuba membantu secara umum. Anak-anak perlu utamakan proses P&P. Saya sedia bertemu anak-anak di luar waktu sekolah agar tidak mengganggu PNP anak-anak. Terima kasih ya anak-anak, kerana sentiasa membuatkan perkhidmatan kaunseling ini sentiasa HOT MARKET. 

 

   Kepada anak-anak yang telah selesai menduduki PMR siang atdi, tahniah diucapkan. Kepada yang masih ada satu lagi kertas esok, sila jawab dengan baik ya.

   Kepada anak-anak yang akan menduduki SPM, usah gentar untuk menghadapi SPM 2013. Keputusan percubaan SPM bukan alasan untuk anak-anak berdukacita, patah semangat dan putus asa mencapai kejayaan. 

Seiring dekatnya SPM, debaran halatuju kerjaya menghantui fikiran sebahagian anak-anak. Keliru mana satu IPT, layakkah ke universiti atau macam mana? Usah putus asa. Jalan kejayaan sentiasa terbuka luas. Institusi Kemahiran Awam, Politeknik, IKBN, dan lain-lain institusi kemahiran yang disediakan oleh kerajaan. Anak-anak boleh klik HALATUJU, di sini, di blog saya ini bagi memudahkan anak-anak membaca online berkaitan halatuju kerjaya yang sesuai dengan mata pelajaran ayang anak-anak ambil dan keputusan SPM 2013 ananti.

InshaAllah kita masih ada masa lagi anak-anak untuk kita perbaiki kelemahan. InshaAllah semoga kejayaan mengiringi usaha anak-anak yang berterusan.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .