Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Google Classroom Tachers Malaysia 2nd highest

Tahniah buat guru-guru Malaysia.👍🏾👏🏻👏🏻👏🏻. Ke2 tertinggi penggunaan Google Classroom.🤲🤲🤲





Terima kasih, dan penghargaan, buat para guru, asatizah dan muallim anak-anak saya. Sentiasa memantau tugasan sekolah anak-anak kami. 😭

Setiap hari ada kelas tambahan / tuisyen online tanpa pernah skip. Setiap pagi, para guru sudah memanggil kelas online anak-anak didiknya, termasuk anak-anak saya.😭

Setiap hari, sehingga malam hari, para muallim muallimah ada check online Hafazan anak-anak kami.😭. 

Di Pagi Jumaat Mulia ini, saya memohon semoga Allah SWT meninggikan darjatmu, wahai guru-guru, anak saya. Amin ya Allah. Kerana saya tidak termampu membalas segala jasa para guru sekalian.😭

#terimakasihguru
#terimakasihcikgu
#terimakasih
#thankyouteacher
#thankyou
#gurumalaysia
#stayathome
#pkpfasa3
#prayformalaysia
#prayforbrunei
#prayforindonesia
#prayforcambodia
#prayforasean
#prayforworld
#prayformakkah😢 
#prayformadinah
#kitajagakita
#kitajagasemua
#stayathome
#thankyoufrontliners
#thankyoukkm

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .