Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Tip Temuduga UPU Online 2020


Tip Temuduga UPU Online 2020





Assalamualaikum dan selamat pagi. Buat anak-anak Lepasan SPM 2019 SMK Arau,  yang dikasihi. Di sini.

 Saya tag kan info dari UPU.

Anak-anak boleh membaca web blog saya berkaitan tip menghadiri temuduga dan juga saya ada muat naik tip membuat video temuduga ke universiti.  

Tip tersebut saya peroleh daripada Prof Dr Wan Amiza, UKM , yang telah sudi share ilmu beharga ini, beberapa tahun lalu.

Berikut adalah infografik berkaitan Tips temuduga dalam talian.

Sebarang aduan dan pertanyaan boleh dikemukakan di :
https://online.moe.gov.my/upu/maklumbalas/

Jika anak-anak tidak faham boleh bertanya dengan saya ya. Samada melalui group wassap kita. Atau personal wassap/ telegram ya 😚

Jemput baca web blog saya berkaitan tip temuduga:

1)  ...Perkongsian Halatuju Kerjaya, Kaunseling, Cinta, Orang Kelainan Upaya,: Search results for Temuduga
http://cgkaunseling.blogspot.com/search?q=Temuduga+&m=0

2) ...Perkongsian Halatuju Kerjaya, Kaunseling, Cinta, Orang Kelainan Upaya,: Apa Itu Video Resume
http://cgkaunseling.blogspot.com/2016/05/apa-itu-video-resume.html?m=0

#upu
#upu2020
#temudugaonline
#prayformalaysia
#prayforfrontliner
#prayforbrunei
#prayforindonesia
#prayforasean
#prayfortheworld
#kitajagakita
#kitajagasemua
#kitamestimenanginshaAllah

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .