Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Doa Qunut

Doa Qunut

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Apa khabar teman-teman followers blog ini? Semoga sihat-sihat semuanya. begitu jua doa saya mengiringi Encik Piewahid, salah seorang follower blog saya ini. Beliau sedang dilanda musibah kanser.

Entry ini saya muatnaik dari youtube, di sini sebagai kemudahan saya, sebagai salah satu alat bahan bantu mengajar saya dalam sesi kaunseling. Sekian terima kasih. Wassalam.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .