Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Pendidikan Sepanjang Hayat MSU-Utusan Malaysia

Pendidikan Sepanjang Hayat MSU-Utusan Malaysia

ISMAIL Abd. Muttalib (bersongkok) menyerahkan replika cek penajaan
Program Pendidikan Sepanjang Hayat MSU-Utusan Malaysia kepada Eksekutif Pendidikan Kumpulan Utusan, 
Fauzi Hamdan di Maran, Pahang, baru-baru ini.

PROGRAM Pendidikan Sepanjang Hayat Management and Science University (MSU)-Utusan Malaysia menerima tajaan sebanyak RM10,000 daripada Ahli Parlimen Maran, Datuk Ismail Abd. Muttalib.

PROGRAM Pendidikan Sepanjang Hayat Management and Science University (MSU)-Utusan Malaysia ini diadakan dengan kerjasama Pusat Perkhidmatan Ahli Parlimen Maran dan PPD Maran.
 

Siri keempat program ini akan diadakan pada 2 Oktober 2010 bermula pukul 8.30 pagi hingga 2.00 petang di Dewan Jubli Intan, Maran, Pahang.
 

Seramai 400 calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dari daerah itu akan dibimbing dan dilengkapi dengan teknik terbaik menjawab soalan semasa program berkenaan.
 

Ibu bapa, guru dan pelajar serta orang ramai juga boleh mendapatkan maklumat kemasukan ke institusi pengajian tinggi, pemeriksaan kesihatan percuma dan gerai pameran.
 

Lepasan SPM dipelawa untuk menghadiri sesi temu duga biasiswa MSU-Utusan Malaysia yang bernilai RM1 juta untuk pelajar kurang berkemampuan tetapi berpotensi atau cemerlang keputusan akademiknya.

Sila bawa salinan keputusan SPM/ STPM yang disahkan, salinan kad pengenalan dan lain-lain sijil berkaitan.
 

Maklumat lanjut berkenaan program ini, sila hubungi Eksekutif Pendidikan Utusan Malaysia, Fauzi Hamdan di talian 019-5716282 atau rujuk laman sesawang www.adap.com.my.

sumber: Portal Pendidikan Utusan

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .