Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Tugasan Menarik Tapi Tak Wujud

Tugasan menarik tapi tak wujud - Dr. Mazlan

KUALA LUMPUR – Bekas Ketua Pengarah Agensi Angkasa (Angkasa), Prof. Datuk Dr. Mazlan Othman, 58, semalam menafikan laporan laman berita luar negara bahawa beliau dilantik sebagai individu pertama untuk berkomunikasi dengan makhluk asing.

Memetik laman web berita The Guardian melalui blog beritanya di www.guardian.co.uk, Mazlan berkata, tugasan yang didakwa diberikan kepadanya itu sebenarnya tidak wujud.

“Ia memang menarik bagi menjadi orang pertama berkomunikasi dengan entiti luar, namun saya perlu menafikan kesahihannya,” katanya melalui e-mel kepada The Guardian.

Kelmarin, beliau dilaporkan oleh laman web berita utama Australia, www.news.com.au telah dilantik oleh Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) untuk berinteraksi dengan makhluk asing jika kewujudan entiti itu disahkan secara saintifik.

Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .