Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Lepasan SPM Berpeluang sertai Program internship Bahasa Inggeris

Program internship untuk lepasan SPM

PUSAT pendidikan bahasa, The Language House mempelawa lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) untuk mengikuti program internship yang bukan sahaja berupaya meningkatkan kemahiran berbahasa Inggeris malah turut memberi pengalaman bekerja kepada mereka.

Pengarah Urusannya, Keng Davis berkata, pihaknya akan melonjakkan kemahiran bahasa Inggeris (BI) lepasan SPM ini ke tahap profesional di samping menerapkan pengalaman bekerja dalam program pendidikan yang disediakan.

"Melalui program ini, kami dapat membantu mengatasi dua masalah utama pelajar lepasan SPM untuk mendapatkan pekerjaan iaitu bahasa Inggeris yang baik dan pengalaman kerja," jelasnya dalam satu kenyataan melalui e-mel baru-baru ini.

Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan khidmat nasihat secara percuma sepanjang Mac ini, sila hubungi talian 03-77225270 atau layari www.languagehouse.edu.my.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .