Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Senarai Penaja Biasiswa dan Pinjaman Pelajaran

Senarai Penaja Biasiswa dan Pinjaman Pelajaran


AGENSI TEMPATAN

Agensi Yayasan Negeri

 

 

Syarikat Berkaitan Kerajaan (GLC)

 

 

57 Senarai Biasiswa & Pinjaman Pelajaran Malaysia 2012 & 2013

Kit Biasiswa merupakan hasil penat lelah penulis ebook yang diadun dengan misi dan visi yang jelas untuk membantu individu yang akan melanjutkan pelajaran mereka di peringkat Diploma, Ijazah Sarjana Muda dan Ijazah Lanjutan. 

Malah, penulis ebook Kitbiasiswa  telah bersengkang mata untuk menghasilkan sebuah produk untuk kepentingan dan masa depan generasi akan datang

Kit Biasiswa merupakan hasil kajian yang telah ditambah baik sejak ia mula dilancarkan pada tahun 2010. Kit ini merupakan sebuah e-panduan yang akan membocorkan rahsia penting senarai penaja biasiswa yang tidak diketahui oleh orang ramai. Di dalam panduan ini, mahasiswa terutamanya anda akan memperoleh:

 Bonus #1: Software Project Planner 
Project Planner merupakan perisian hebat yang bertindak sebagai planner digital. Perisian ini telah saya reka khusus untuk perancangan aktiviti harian serta pengurusan projek & program yang sedang anda jalankan. Perisian Project Planner benar-benar merupakan sebuah perisian serba guna dan akan membantu anda menguruskan kehidupan anda dengan lebih efisyen.

Bonus #2: Koleksi Soalan Temuduga
Sekiranya biasiswa yang anda pohon memerlukan temuduga, usah risau. Kami telah menyediakan bersama-sama dengan Kit Biasiswa ini beberapa soalan ‘killer‘ yang kerap ditanya oleh panel penemuduga. Anda hanya perlu dapatkan bonus ini dan hadamkan jenis-jenis soalan popular sebelum menghadiri temuduga.

Bonus #3: Koleksi Surat Permohonan 

Sesetengah penaja biasiswa tidak menyediakan borang permohonan dan ada di kalangan penaja yang meminta calon menghantar sendiri surat berserta dokumen-dokumen sokongan ke alamat yang mereka berikan. Koleksi Surat Permohonan Biasiswa ini direka agar proses permohonan dapat dilakukan dengan cepat. Anda tidak perlu lagi pening kepala untuk membuat surat, kerana kami telah menyediakannya.

 

Bonus #4: Kupon Diskaun RLTKK
Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan (RLTKK) merupakan panduan yang sangat disyorkan untuk mereka yang ingin bekerja dengan kerajaan selepas bergelar siswazah nanti. Telah ramai yang berjaya bekerja dalam sektor awam selepas membaca panduan ini. Kami telah menyediakan kupon yang membolehkan anda mendapatkan RLTKK dengan harga yang jauh lebih murah daripada harga sebenar.

 

Bonus #5: Kupon Diskaun Panduan “Cara Mudah Belajar Bahasa Inggeris
Panduan “Belajar Menguasai Bahasa Inggeris Cara Mudah” merupakan panduan yang telah banyak membantu rakyat Malaysia mempelajari dan menguasai Bahasa Inggeris. Dengan kupon yang kami sediakan sebagai bonus, anda boleh mendapatkan panduan yang amat praktikal ini dengan harga yang jauh lebih murah daripada harga yang sepatutnya. Tingkatkan penguasaan Bahasa Inggeris anda hari ini juga! 

Bonus #6: Kamus Digital Percuma !
Kamus merupakan satu keperluan untuk mereka yang akan melanjutkan pelajaran di mana-mana sahaja. Lebih-lebih lagi dalam persekitaran moden hari ini, kamus digital amat diperlukan oleh mahasiswa. Justeru, kami telah memberikan sebuah kamus digital sebagai bonus untuk mereka yang mendapatkan Kit Biasiswa hari ini juga.
 
 
p.s: Jika anda merupakan seorang mahasiswa, panduan ini sememangnya direka untuk membantu anda menyelesaikan masalah kewangan anda. Anda bakal melanjutkan pelajaran untuk 3 atau 4 tahun lagi...satu perjalanan yang masih panjang. Adakah anda gembira berdepan dengan masalah kewangan sekiranya tiada biasiswa kelak? Adakah anda tahu waktu yang sesuai untuk memohon biasiswa? Kit Biasiswa ada jawapan untuk membantu anda.

p.s.s: Jika anda merupakan ibu-bapa yang prihatin terhadap masa depan anak anda, anda boleh menarik nafas lega sekarang kerana anak anda sudah selangkah ke arah kecemerlangan pendidikan mereka. Kami telah berusaha membantu keluarga anda dengan menghasilkan e-book koleksi biasiswa yang pertama di Malaysia. Adakah anda telah memainkan peranan yang sewajarnya? 

p.s.s.s: Mungkin buat masa ini, hati anda berkata "Tidak mengapalah, saya akan mendapatkan panduan ini nanti". Kemudian anda berlalu dan mengunjungi laman web lain sehingga akhirnya terlupa akan kewujudan Kit Biasiswa

Padahal, ketika itu anda telahpun dihimpit masalah kewangan. Apabila masalah kewangan semakin rumit, anda terlupa bahawa anda pernah mempunyai peluang untuk mengubah hidup anda, namun rela membiarkan peluang tersebut pergi begitu sahaja. Usah bertangguh, kerana dengan bertangguh, masalah kewangan anda akan menjadi lebih serius.

57 Senarai Biasiswa & Pinjaman Pelajaran Malaysia 2012 & 2013






 

 

 

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .