Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

BORANG RAYUAN KEMASUKAN IKM/KKTM SESI JULAI 2013

BORANG RAYUAN KEMASUKAN IKM/KKTM SESI JULAI 2013


 Permohonan kemasukan ke Institut Kemahiran MARA ( IKM) & Kolej Kemahiran Tinggi MARA (KKTM) Sesi Julai 2013 adalah untuk lepasan SPM sahaja. Permohonan boleh dibuat melalaui UPU sahaja. Untuk ambilan Julai 2013. telah pun ditutup. Sila rujuk artikel sebelm ini, Permohonan UPU, IPTA, ILKA dan TEVT klik di sini.
Jualan No. Unik ID di BSN bagi Sesi Julai 2013 telah DIBUKA dari 7 JANUARI hingga  15 APRIL 2013 yang lalu. 



Semakan keputusan institusi kemahiran MARA telah diumumkan pada hari ini 1 Jun 2013 melalui Laman Web 





ataupun melalui laman web 




Calon yang berjaya dikehendaki Klik Setuju Terima Dan Mencetak Surat Tawaran dan Dokumen lain-lain. Tempoh untuk memberi maklum balas adalah sehingga 9 Jun 2013.
 Kepada anak-anak pelajar lepasan SPM SMK Lepar Hilir, KLIK DI SINI, SMK Jengka 2, dan SMK Jengka Pusat 2, KLIK DI SINI, semoga anda telah mempunyai halatuju jelas dalam menentukan kerjaya masa depan anda selepas SPM 2012.


CARA BUAT RAYUAN

Sekiranya calon tidak berjaya, sila cetak Borang Rayuan di Laman Web eKemahiran ataupun memuat turun naik di laman web BORANG RAYUAN dan faks ke 03-26914510 untuk membuat rayuan.

 Sila muat turun BORANG RAYUAN KEMASUKAN IKM/KKTM di sini ya.




87 Senarai Biasiswa & Pinjaman Pelajaran Malaysia 2013 / 2014

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .