Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Disclaimer


Disclaimer

Blog peribadi seorang Cikgu Kaunseling OKU. Kehadiran blog ini adalah untuk memeriahkan dunia pendidikan terutama dalam e-kaunseling. Untuk sesi kaunseling individu pelajar SMKJP2 boleh hubungi saya pada boring yang disediakan di muka utama blog ini. Malah digalakkan bertemu bersemuka dengan saya di sekolah.
Setiap tulisan yang tersiar di blog ini dihasilkan oleh pemilik blog untuk tujuan pendidikan dan bersifat non-komersil. Tulisan itu berdasarkan rujukan sumber nota kuliah, buku-buku dan majalah.  Ia juga berdasarkan pemerhatian dan pengamatan pemilik blog.
Pembaca diizinkan menyalin dan menyebarkan artikel yang terdapat di sini, namun alamat blog hendaklah disertakan bersama untuk memudahkan proses rujukan.
Manakala untuk penerbitan yang berorientasikan komersil, setiap bahagian daripada penulisan ini tidak boleh diterbitkan dalam apa jua bentuk sama ada dengan cara bercetak, elektronik, mekanikal, fotokopi, rakaman dan sebagainya, tanpa izin daripada penulis terlebih dahulu.
Untuk klip video, pemilik blog memuat turun ke blog ini dari youtube dan mixpod. Semua rakaman itu bukanlah dihasilkan oleh pemilik blog.  Ia dimuatkan di sini semata-mata bertujuan pendidikan.
Blog ini juga memuatkan beberapa sesi kaunseling bertulis bersama pakar kaunseling tanahair. Sesi bersama Dr Sapora Sipon dan Dang Setia di Harian Metro.  Juga  sesi bersama Dr Rubiah K. Hamzah di Berita Minggu. Semua salinan balik ke blog ini adalah untuk tujuan pendidikan.
Pandangan di sini tidak semestinya pandangan pemilik blog. Pemilik blog juga tidak bertanggungjawab atas segala kesulitan dan kehilangan fail semasa melayari blog ini.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .