Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Jom Ke Sektor Pengurusan Akademik JPN Pahang

Perkongsian Sesawang Akademik
=Sektor Pengurusan Akademik Jabatan Pelajaran Pahang 



 
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar pelajar? Pelajar-pelajar yang bakal menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah dan  Sijil Pelajaran Malaysia, diharap sudah bersedia. Walaupun peperiksaan PMR pada Oktober nanti dan SPM pada November, sebenarnya masanya sudah semakin hampir. Selain persediaan fizikal, mental dan emosi yang mantap,  pastikan juga  keselamatan dan kesihatan diri diutamakan. Samada di rumah, sekolah, lebih-lebih lagi di atas jalan raya.

Di sini saya ingin kongsikan pautan website, iaitu Portal Sektor Pengurusan Akademik Jabatan Pelajaran Pahang.  Klik sini. Pada pendapat saya ia boleh dilihat oleh pelajar samada yang bakal menduduki SPM tidak lama lagi mahu pun yang berada di Tingkatan 4 pada tahun ini, khususnya pelajar di Negeri Pahang mahupun dari negeri lain.

Bagi pelajar yang mengambil mata pelajaran ICT, khususnya pelajar Tingkatan 4,  anda boleh layari portal ini,  klik sini, http://ict.akademikpahang.edu.my/v2/index.php/bahan-rujukan/tingkatan-4   dan  http://ict.akademikpahang.edu.my/v2/index.php/bank-soalan 

Bagi mata pelajaran di Bidang sains dan matematik, sila layari sini, Portal Sains dan Matematik Pahang, klik sini, Portal Sains Kemasyarakatan Pahang, klik sini, Portal Teknik dan Vokasional Pahang, klik sini, Pautan utama, sila layari; www.akademikpahang

Selamat melayari portal berkenaan.Wassalam

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .