Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Apa itu Malaysia Sosial Media Awards 2015 ?

Apa itu Malaysia Sosial Media Awards 2015 ?





Apa itu Malaysia Sosial Media Awards 2015 ?
 
Ringkas ayat sebuah acara pertandingan blog kategori tertentu bagi mengiktiraf aktiviti media sosial di Malaysia sejak tahun 2012 lagi. Penganjuran Awards diadakan pada tahun 2015 sekali lagI. Terima kasih kepada penganjur.


Nak tengok betapa meriahnya suasana Malaysia Social Media Awards 2015? Apa kata kita jengah blog CikguHailmi salah seorang bloggers yang menang tahun 2014. 

Banyak gambar-gambar dimuat naik di blog beliau. sila klik http://www.cikguhailmi.com/2014/02/cikguhailmi-menang-best-deucational-blog-msmw-2014.html, di sini.

 Setiap tahun MSMW akan menampilkan anugerah dalam beberapa kategori yang melibatkan blog-blog di Malaysia. Ramai rakan blogger yang hebat-hebat dan telah menempa nama.




 Memang tabiklah. Bukan mudah untuk menang dalam MSMW, apatah lagi ia melibatkan undian awam dan juga pemilihan juri.
Blog mungkin boleh menjadi pilihan popular undian online yang dibuat, tetapi ia mungkin tidak di hati juri. Jadi, terpilih menjadi antara top 3 blog terbaik MSMW bukan sesuatu yang lekeh da mudah dibuat. Banyak aspek diambil dan dijadikan asas untuk dinobatkan sebagai blog terbaik MSMW 2015.


Minggu Media Sosial 2015 mensasarkan 500 peserta, dari peringkat antarabangsa dan tempatan untuk persidangan yang dijadual pada 22 dan 23 April dan 150 untuk bengkel pada 24 April.

Mereka yang berminat menyertai persidangan atau bengkel sila layari www.socialmediaweek.com.my untuk butir lanjut.


Sila layari link berikut untuk mengetahui senarai blog terpilih untuk diundi:

 http://www.socialmediaweek.com.my/programmes/awards/index.php

 Terima kasih kepada penganjur dan barisan panel hakim yang sudi memilih blog baisa-biasa saya ini sehingga ke peringkat akhir, Seterusnya terima kasih folowers blog http://cgkaunseling.blogspot.com/ kerana sudi mengundi blog ini. begitu juga kepada rakan-rakan group wassap, telegeram dan fb di kalangan pelajar-pelajar, dan para pendidik serta Yayasan Pahang di atas kempen berterusan mengundi blog biasa-biasa ini. Jasa kalian dihargai, meski mungkin ada di antara kita tidak pernah bersua muka...

Olahan semula dari sumber:

Ubat.net, klik di sini.
Berita RTM, Klik di sini
Blog hasrulhassan

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .