Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Program Automatif di NAZA College

Program Automatif di NAZA College




[PERHATIAN IBUBAPA YANG ANAK MEREKA BARU SAHAJA MENGAMBIL KEPUTUSAN SPM BARU INI!] – TERCARI INSTITUSI PENGAJIAN MANA YANG SESUAI UNTUK ANAK ANDA BELAJAR??
.
Nak masuk universiti tapi result tak gempak? Xlepas nak masuk kolej? Ada tempat nak sambung belajar tapi jauh? Survey tempat lain tapi yuran tinggi melambung? Hostel ada tak disediakan? Peluang pekerjaan nampak samar-samar?
.
BERTENANG, jangan risau. Mungkin Naza Academy tempat yang anda cari untuk anak anda selama ni.
.
Kenapa Naza Academy??
.
✅ DIPLOMA DIIKTIRAF OLEH KERAJAAN – Betul. Diploma Kemahiran Malaysia diiktiraf oleh Jabatan Pembangunan Kemahiran, Kementerian Sumber Manusia. Pengiktirafan ni amat digemari oleh industri untuk mencari pekerja berkemahiran. Tak perlu risau kerana diploma ni laku diseluruh negara.
.
✅ KERETA OVERSEA DIGUNAKAN SEMASA PEMBELAJARAN DALAM KELAS – Bukan calang2 kereta taw. Kereta KIA & Peugeot digunakan untuk anak anda yang up-to-date dengan teknologi terkini automotif. Anak anda dapat mempelajari skill2 yang jarang sekali dapat di Malaysia.
.
✅ PELUANG KERJAYA YANG MELUAS – Yess. Dengan jaringan syarikat yang meluas didalam kumpulan NAZA, peluang anak anda mendapat pekerjaan selepas tamat belajar adalah sangat tinggi.
.
✅ YURAN PENGAJIAN YANG BERPATUTUAN – Yuran pengajian di Naza Academy adalah pada kadar yang lebih rendah berbanding universiti swasta di peringkat diploma. Pelbagai kaedah pembayaran yuran disediakan untuk memudahkan ibubapa membuat pembayaran.
.
✅ HOSTEL YANG LENGAKP DENGAN KEMUDAHAN ASAS – Hostel berbentuk bilik penginapan seramai 6 orang sebilik yang dilengkapi dengan bilik mandi bagi setiap bilik penginapan. Juga disediakan kafe untuk para pelajar makan & minum, “coined laundry machine” untuk basuh baju, parkir kenderaan, WIFI, padang bola sepak, gelanggang badminton, gelanggang takraw dan juga kolam renang. Ya kolam renang, bukan semua tempat ada taw.
.
✅ PERCUMA PERLINDUNGAN INSURANS/TAKAFUL SEPANJANG PENGAJIAN – Belajar, belajar juga. Keselamatan & kesihatan pun diambil kira. Keselamatan anak anda diberi keutamaan agar proses pembelajaran disini berjalan dengan lancar.
.
✅ PERCUMA UNIFORM & PAKAIAN KESELAMATAN (PPE) – Betul. Baju bengkel & kasut keselamatan diberi secara percuma kepada semua pelajar. Termasuk juga sarung tangan & mask semasa berada dalam bengkel. Dengan adanya ini, keselamatan anak anda lebih terjamin semasa berada didalam kelas.
.
BERBALOI X HANTAR ANAK ANDA BELAJAR DISINI? Khas kepada ibubapa yang follow page ini, kami nak bagitahu yang kami tak tengok pun keputusan SPM anak anda. Janji anak anda lulus dan mempunyai sijil SPM sahaja. Senangkan?
.
APA LAGI SYARAT2 NAK MASUK KE NAZA ACADEMY?? Mudah sahaja nak masuk ke Naza Academy. Antaranya:
✔️ Berumur 17 hingga 25 tahun
✔️ Lelaki & perempuan
✔️ Boleh membaca, menulis & mengira
✔️ Tiada rekod jenayah & pengambilan dadah secara haram
✔️ Sihat tubuh badan
✔️ Minat dalam bidang automotif
Mudahkan?
.
Jadi, tunggu apa lagi? JOM DAFTAR anak anda belajar di Naza Academy. Permohonan secara online dibuka sehingga 15 April 2019. Sila klik pada link dibawah:
https://bit.ly/2HF5lu6
https://bit.ly/2HF5lu6
https://bit.ly/2HF5lu6
.
Untuk pertanyaan, sila tinggalkan komen anda di FB Naza Academy. Pihak kami akan menjawab pertanyaan anda secepat mungkin atau boleh menghubungi kami ditalian:
En Zed 📲 019-3471210
En Rabil 📲 04-4669540
Puan Mashitoh 📲 04-4669534
(Jam 9.00 pagi hingga 4.00 petang – Isnin hingga Jumaat)
.
Bersama membantu belia membina masa depan yang lebih cerah.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .