Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Terima Kasih Jururawat Malaysia


Terima Kasih Jururawat Malaysia
Selamat Hari Jururawat (Selasa,12 Mei 2009). Begitu juga buat para doktor yang bertungkus-lumus sampai takde masa nak rehat dan nak makan sebab nak utamakan keselamatan pesakit. Hari doktor ada tak ya?

Buat semua para jururawat, semoga kalian terus tabah dan sabar menghadapi kerenah pesakit dan keluarga pesakit. Juga kepada sesiapa yang berurusan dengan jururawat.

Saya di sini juga mengucapkan terima kasih Terutama buat semua jururawat yang pernah meladeni saya dan anak dengan baik dan telaten/cakna. Khusunya Kak Nor dan rakan-rakan Hospital Segamat, Kak An JM Jengka yang baru je bersara dan balik ke Mentakab, Kak Timah JM HTAA 8A yang dah 2 tahun bersara, Staf 8A,Staf 1A(especially Letchumy dan 2 SN sekitar 20-an maaf ya terlupa),1C,6C.

Juga istimewa buat semua doktor yang dedikasi Dr Sudesan, Dr Ganesh, Dr Anita, Dr Haslinda. TQ

Sekalung penghargaan jua buat semua staf Poliklinik dan Klinik Ibu hamil dan Anak Keratong, dari Dr, M.A, Staff Nurse, Nurse, Jururawat masyarakat, Pembantu Kesihatan. Buat Dr Chai, maaf sebab selalu membuatkan Dr tak senang duduk.

Staf O&G Hospital Muadzam Shah. terutama kak asnah yang selalu memberi motivasi agar saya meneruskan kehamilan dengan baik jua meneruskan kehidupan dengan semangat jitu. Mungkin pengalaman kita hampir sama, sama ada punca cuti sakit berpanjangan (bezanya Kak As tak retired), kekeluargaan, hubungan anak menantu-mertua dan pasang surut kerjaya.

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .