Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

KURSUS PERINGKAT SIJIL ANJURAN YAYASAN FELDA 2011

KURSUS PERINGKAT SIJIL ANJURAN YAYASAN FELDA 2011

KURSUS UNTUK KEMASUKAN SESI JAN - JUN 2011

KURSUS-KURSUS YANG DITAWARKAN

PUSAT LATIHAN TROLAK
(PLT), SUNGKAI, PERAK - 1)Sijil pembantu Juruteknik Sistem Komputer. 2) Sijil Juruteknik Sistem Komputer.

INSTITUT TEKNOLOGI UTAMA (ITU) - 1) Sijil Multimedia

KOLEJ INTEGRASI ILMU (KINI) MEMPAGA, PAHANG ( lelaki dan perempuan ) 1) Sijil Kulinari, 2) Sijil Pastri. 3) Sijil Prmusaji. 4) Sijil Pembantu Attendan Bilik.

KOLEJ INTEGARSI ILMU (KINI) RAJA ALIAS, NEGERI SEMBILAN ( perempuan sahaja ) 1) Sijil Jahitan Pakaian Wanita, 2) Sijil Jahitan Pakaian Lelaki, 3) Sijil Dandanan Rambut (Muda)

SYARAT-SYARAT KELAYAKAN - Pemohon seorang anak peneroka, anak kakitangan felda, cucu peneroka, cucu yang tinggal bersama peneroka mendapat pengesahan daripada pengurus rancangan, Belum Berkahwin dan Berumur antara 18-25 tahun.

PENCAPAIAN AKADEMIK - Lepasan SPM tahun 2005 - 2009 dan lulus Bahasa Melayu.

CARA MEMOHON - Menggunakan borang permohonan melalui seistem informasi latihan kemahiran generasi baru FELDA (SILK) atau melalui lawan web felda www.felda.net.my

Calon dikehendaki key-in sendiri permohonan sama ada dalam SILK bagi pelajar dalam rancangan manakala web bagi pelajar yang berada di luar rancangan.

TARIKH TUTUP PERMOHONAN - 30 November 2010 (Rabu)

TARIKH PENDAFTARAN KURSUS - JAN/JUN

TEMPOH KURSUS - 6 BULAN

SURAT TAWARAN AKAN DIKELUARKAN OLEH IBU PEJABAT FELDA KUALA LUMPUR.


SEMUA BORANG YANG TELAH DIISI DALAM LAMAN WEB FELDA HENDAKLAH DI E-MAILKAN KEPADA PEGAWAI-PEGAWAI BERIKUT : - Nurzila.ag@felda.net.my , operasi@felda.net.my dan Karim.mk@felda.net.my






0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .