Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Soalan Sejarah Modul Cakna Akademik PMR 2013 Negeri Kelantan

Soalan Sejarah Modul Cakna Akademik PMR 2013 Negeri Kelantan


 Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Kepada calon PMR 2013, khususnya para pelajar SMK Lepar Hilir, semoga anda telah menyiapkan  bekalan secukupnya.  Pada entry ini saya kongsikan bahan Modul Cakna Akademik PMR 2013  yang boleh anda print out.
 

Jabatan Pelajaran Negeri Kelantan melancarkan Modul Cakna Akademik PMR 2013 sebagai pendekatan baru bagi meningkatkan Petunjuk Prestasi Utama (KPI) sekolah di negeri tersebut. Pengarahnya Hussain Awang berkata modul itu merupakan satu daripada rujukan untuk guru melestari dan mendepani kecemerlangan akademik ke peringkat kebangsaan.




 Perkembangan ini adalah sangat positif dengan perkongsian semakin banyak modul-modul ulangkaji daripada JPN negeri-negeri di seluruh Malaysia. Sebelum ini JPN Perlis turut melancarkan Modul Ulangkaji PMR 2013

Jom kita ambil manfaat bersama-sama! 


  SEJARAH


Koleksi Soalan Sejarah PMR 2004 + 2005 + 2006 + 2007 + 2008 + 2009 + 2010 + 2011 + 2012 + SKEMA



Modul g-Cakna Soalan Aras Tinggi + SKEMA
Modul G-Cakna Soalan Aras Mudah + SKEMA
Modul G-Cakna Soalan Standard 1 + SKEMA
Modul G-Cakna Soalan Standard 2 + SKEMA




Sumber; http://www.cikguhailmi.com/





0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .