Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Pertandingan Educational Blogging Anjuran UPSI

Pertandingan Educational Blogging Anjuran UPSI

Tahniah, Pemenang Educational Blog 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Untuk melihat senarai pemenang, sila klik http://ict.upsi.edu.my/index.php/keputusan-pemenang


Memetik sebahagian artikel yang tersiar di Website ICT UPSI, berkaitan Program Hari ICT:

Pusat ICT telah berjaya menganjurkan beberapa siri Program Hari ICT  yang merupakan program tahunan di UPSI. Pada tahun 2006, Perpustakaan dan Pusat ICT telah mengadakan buat kali pertamanya sambutan Bulan Membaca dan Hari ICT secara bersama. 

Melalui program ini, warga UPSI dan masyarakat sekitar Tanjong Malim telah mendapat  pendedahan kepada kepentingan pengetahuan dan ilmu, serta mengikuti perkembangan teknologi semasa dan peranan ICT untuk  kehidupan masa kini. 

Bermula hari ICT 2008, pertandingan educational blogging akan dijadikan acara tahunan pada Hari ICT UPSI bagi menggalakkan perkembangan blogging di Malaysia.

Tahun ini, sekali lagi Pusat ICT UPSI Mengadakan Pertandingan Educational Blogging, yang berlangsung dari 12 Mei hingga 15 Julai 2011 yang lalu.

Keputusan pertandingan telah pun diumumkan. Tahniah kepada semua pemenang.

Secara peribadi, saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada penganjur pertandingan ini. Ia banyak mencungkil bakat dan memberi lebih ruang kepada blog yang berbentuk pendidikan.

Saya juga berharap, pertandingan seumpama ini diperbanyakkan lagi oleh banyak pihak, memandangkan kini telah ramai para pendidik yang mempunyai blog mereka, dalam menyampaikan dan menyebar luaskan perkongsian ilmu dengan pelajar mereka dan lain-lain.

Sekian, terima kasih. Wassalam.


0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .