Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Alfatihah untuk Kak Engku Norhaliza Tengku Amri Perginya Seorang Guru

Alfatihah untuk Kak Engku Norhaliza Tengku Amri Perginya Seorang Guru

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Salah seorang followers blog saya sejak tahun 2008 telah meninggal dunia. Perjuangan Allahyarhamah dalam mengharungi kesakitan akibat sel-sel kanser sebagaimana yang saya faham sejak tahun lepas.

Sewaktu hayatnya, allahyarhamah sangat disenangi sahabat, rakan dan saudara mara. Beliau sentiasa meraikan saudara mara beliau walau di mana kami berada. Sebagai salah seorang kerabat diraja  yang sangat menyintai bidang pendidikan, allahyarhamah telah bertugas di beberapa buah sekolah. Antara tempat yang pernah allahyarhamah mencurah bakti ialah di Jemaluang, Mersing.

Allahyarhamah Kak Engku Norhaliza Tengku Amri yang saya kenali adalah seorang yang kuat semangat, tabah hati, ramah dan 'humble'. 

Pelayar internet boleh layari ulasan bekas Guru Besar SK Peserai DI SINI.

"Banyak perubahan dan kejayaan kelas Integrasi Pendidikan Khas SK Peserai telah dicapai. Beliau juga merupakan pengasas kelas pendidikan khas di sekolah ini. Tidak malu jika saya katakan bahawa saya banyak belajar dari beliau khususnya dalam pengurusan kelas integrasi pendidikan khas. Jasa dan pengorbanan beliau dalam memberikan pendidikan terbaik kepada anak-anak kurang upaya selama ini sangat saya hargai."

Marilah kita sama-sama hadiahkan Al Fatihah untuk Allahyarhamah  Engku Norhaliza Tengku Amri. Ya Allah smeoga Engkau menggolongkan kakak dalam golongan hambaMu yang beriman ya Allah

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .