Subscribe Us

Followers, sila tinggalkan link blog saudara saudari ya. Terima kasih sudi mengikuti blog biasa ini

Permohonan Ke UPSI Lepasan STPM/Setaraf Ambilan Februari 2014

Permohonan Ke UPSI  Lepasan STPM/Setaraf Ambilan Februari 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Kerjaya pendidikan semakin menjadi pilihan generasi muda hari ini. Jika zaman saya dahulu tidak ramai yang meminati bidang ini. UPSI sebagai institusi yang telah dibina sejak tahun 1922 sangat sarat dengan sejarah. Bangunan yang menyimpan momen-momen sejarah negara masih terpulihara hingga kini. Semangat anak-anak Ibu Kandung Suluh Budiman merentasi zaman. 

Pengunjung boleh baca sejarah SITC , klik di sini.
 Tip temuduga MEDSI di sini.

 Permohonan Kemasukan Ke UPSI bagi Lepasan STPM/Setaraf Ambilan Februari 2014



 Adalah dimaklumkan permohonan kemasukan ke UPSI bagi calon-calon lepasan STPM/Setaraf untuk program Ijazah Sarjana Muda ambilan Februari 2014 kini telah dibuka. Maklumat permohonan adalah seperti butiran berikut :-
Semua calon adalah dinasihatkan untuk membaca dengan teliti semua maklumat yang terdapat pada iklan kemasukan. Sila rujuk syarat kemasukan pada laman sesawang UPSI dan buat pilihan yang tepat mengikut keputusan STPM/Serataf dengan anda.

 Harap maklum dan semoga berjaya!

0 Comments:

Disclaimer

(c) Blog ini bukanlah pandangan rasmi pemilik blog atau majikan pemilik blog. Pemilik blog adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini .